Rekordowy KIDS’ TIME! Branża dziecięca w rozkwicie Aktualności by Redakcja - 22 lutego 20162 marca 20160 Ponad 400 firm z 17 krajów całego świata, 7 hal wystawienniczych, blisko 14.000 metrów kwadratowych powierzchni – tak zapowiadają się VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka, które odbędą się od 25 do 27 lutego w Targach Kielce. W artykule: hide 1 Wielki fenomen 2 Targi z amerykańską gwiazdą 3 Czego już nie wymyślą… 4 O bezpieczeństwie słów kilka Do tych liczb nie należy się jednak przywiązywać, bo one rosną z godziny na godzinę! Choć targi już w tym miesiącu, wiele firm stara się o miejsce na KIDS’ TIME do ostatniej chwili. Nic w tym dziwnego, bowiem kielecka wystawa to największe wydarzenie branży dziecięcej w Europie Środkowo – Wschodniej i jedno z najważniejszych na świecie. Każdego roku targi branży dziecięcej w Kielcach odnotowują kilkudziesięcioprocentowy wzrost. Wydarzenie z roku na rok zyskuje na randze, mocno zaznaczając swoją obecność na światowej mapie wydarzeń tego sektora. Wielki fenomen W Polsce z roku na rok rodzi się coraz mniej dzieci. Spadkowi urodzeń nie zapobiegło ani wprowadzenie rocznego urlopu rodzicielskiego, ani karta dużej rodziny. Krachowi demograficznemu towarzyszy jednak pewien fenomen. W rozkwicie jest branża dziecięca. Polacy mają coraz więcej pomysłów na biznes związany z artykułami dla dzieci. Potężny rozwój branży dziecięcej obserwują Targi Kielce, organizator targów KIDS’ TIME. Branża dziecięca prężnie się rozwija, a wraz z nią nasze targi. KIDS’ TIME to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się wystawa ze wszystkich organizowanych w Targach Kielce. Dodam, że jesteśmy gospodarzem ponad 70 wystaw w ciągu roku – mówi Katarzyna Prostak, Zastępca Dyrektora Wydziału Targów. Cieszy fakt, że rynek ciągle podąża w stronę innowacji, ma duży apetyt na nowości – to pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość – dodaje. Targi z amerykańską gwiazdą W tym roku gościem specjalnym KIDS’ TIME będzie jedna z najbardziej znanych światowych badaczek trendów na rynku zabawek – Reyne Rice. Gwiazda przyleci z Nowego Jorku kilka dni wcześniej, żeby zebrać informacje o polskich sklepach. Dzięki temu podczas swojej prezentacji, która odbędzie się podczas targów będzie w stanie podpowiedzieć handlowcom, co mogą poprawić w swoich sklepach, żeby skuteczniej przyciągnąć klientów. Reyne Rice opowie również o obecnych trendach w sektorze zabawek, a także zaprezentuje kierunki rozwoju tej branży. CZYTAJ TAKŻE: Sukces na miarę Oscara KIDS’ TIME 2016 z rekordowymi wynikamiW programie targów oprócz prelekcji Reyne Rice, znajduje się również spotkanie z Pawłem Schmidtem, który przedstawi najświeższe badania rynku, a także polsko – rosyjski okrągły stół, w którym udział wezmą przedsiębiorcy i przedstawiciele ambasad obu krajów. Program uzupełnią warsztaty dotyczące skutecznej sprzedaży. Czego już nie wymyślą… Kieleckie targi to przestrzeń dla debiutanckich firm i artykułów. Tu, każdego roku swoje premiery mają najciekawsze produkty, producenci i dystrybutorzy z całego świata. Nazywany w branży „kreatorem rynkowych nowości” KIDS’ TIME, i w tym roku zaskoczy wieloma nowinkami. Wśród nich między innymi najmniejszy wózek świata, komunikator dla dzieci zastępujący telefon, pościel z materiałów wykorzystywanych przez NASA czy pieluszki z…mleka! Tradycją kieleckich targów jest prestiżowy konkurs dla najlepszych produktów. W tym roku firmy zgłaszające swoich kandydatów walczyć będą o tytuł i statuetkę KIDS’ TIME STAR. Produkty, wzorem ubiegłych lat oceniać będzie jury, w skład którego wejdą najwięksi branżowi specjaliści – dziennikarze, przedstawiciele instytutów i ośrodków badawczych. O bezpieczeństwie słów kilka Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka są od lat miejscem poruszania tematów najważniejszych dla branży. Jednym z nich jest towarzyszący wystawie od kilku edycji, temat fotelików samochodowych. Głos w tej sprawie zabierają specjaliści z serwisu fotelik. info, którzy podczas KIDS’ TIME edukują handlowców w kwestii bezpiecznego transportu dzieci. Badania pokazują, że główną przyczyną śmierci dzieci w wypadkach samochodowych jest niedopasowanie fotelika lub jego zły montaż w samochodzie. Nasza obecność podczas targów ma mobilizować sprzedawców do wyedukowania się, by dalej móc efektywnie uświadamiać rodziców w tym zakresie – mówi Anna Markowska, psycholog transportu.