Rekordowy Kids’ Time 2018 dobiegł końca – podsumowanie targów Akcesoria dla dzieci Wydarzenia i atrakcje by Redakcja - 7 lutego 201820 marca 20180 W artykule: hide 1 KIDS’ TIME – spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami 2 Targowe premiery i spotkanie blogerek Kolejna edycja targów KIDS’ TIME za nami. Wystawa, która odbywała się od 21 do 23 lutego 2018, zgromadziła 512 firm z 22 krajów świata., z takich jak: Belgia, Białoruś, Chiny, Czechy, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Hong Kong, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Słowacja, Stany Zjednoczone, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania i Włochy. Najnowszą ofertę zabawek, wózków, fotelików samochodowych, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało 7515 zwiedzających. Byliśmy patronem medialnym wydarzenia. Już od kilku lat Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME upływają pod znakiem rekordów. Tegoroczna edycja nie była wyjątkiem. Największa w historii targów liczba wystawców i zwiedzających, osiem hal wystawienniczych, premiery rynkowe i nowości. Wciąż rosnąca liczba wystawców spoza granic naszego kraju, międzynarodowe autorytety i wizyty delegacji zagranicznych – to niezbity dowód na to, że kielecka impreza stanowi istotny punkt na międzynarodowej mapie targów branży dziecięcej. KIDS’ TIME – spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami Podobnie jak w latach ubiegłych, w trakcie targów KIDS’ TIME miały miejsce spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami sektora branży dziecięcej i marketingu. Po raz kolejny, o trendach w branży opowiadała Reyne Rice, amerykańska analityczka i znawczyni rynku produktów dla najmłodszych. CZYTAJ TAKŻE: Półkolonie w Poznaniu – szykuje się wielka przygoda!Paweł Szmidt – specjalista z ponad 20 letnim doświadczeniem, wprowadził uczestników w zagadnienie nowych badań rynku zabawek w Polsce. Jednak tegoroczna edycja spotkań specjalistów, bezsprzecznie upłynęła pod znakiem działań online. Sławomir Rajch, współtwórca strategii edukacyjnej Grupy Allegro, opowiadał o logistyce w sklepie internetowym, zaś Marcin Mielczarek podsumował 10 lat prowadzenia sklepu z zabawkami online. Bartosz Ulman podpowiedział jak konkurować w sprzedaży online, a Agnieszka Rutkowska wprowadziła zainteresowanych w problematykę funkcjonowania marek dziecięcych w obszarze social media. Targowe premiery i spotkanie blogerek Podczas targów mieliśmy okazję sprawdzić, co piszczy w trawie w branży dziecięcej. Swoją premierę miała, m.in. kolekcja Ewa Klucze by Otylia, autorski projekt polskiej pływaczki, Otyli Jędrzejczak, prywatnie mamy 10 – miesięcznej Marcelinki. KIDS’ TIME 2018 stał się również okazją do spotkań blogerek parentingowych z przedstawicielami branży dziecięcej. Ponad 20 blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczy największe targi dziecięce w Europie Środkowo – Wschodniej i zapoznać się najnowszą ofertą branży. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z rynkowymi hitami.