Sukces na miarę Oscara KIDS’ TIME 2016 z rekordowymi wynikami Aktualności by Redakcja - 1 marca 20162 marca 20160 Każdego roku targi branży dziecięcej KIDS’ TIME 2016 w Kielcach odnotowują kilkudziesięcioprocentowy wzrost powierzchni, wystawców, a także liczby zwiedzających. W artykule: hide 1 Sekrety zabawkowych trendów 2 Statuetki KIDS’ TIME STAR wręczone 3 Były foteliki i… czołg VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME, które odbyły się od 25 do 27 lutego 2016 pobiły kolejne rekordy. Wystawa o powierzchni przekraczającej 14 000 metrów kwadratowych zgromadziła 407 firm i przyciągnęła do Targów Kielce blisko 5,5 tysiąca zwiedzających. Targi KIDS’ TIME to największa wystawa tej branży w Europie Środkowo – Wschodniej i jedna z najważniejszych na świecie. Tegoroczna edycja przypieczętowała wysoką rangę targów i ogromne znaczenie na mapie światowych wydarzeń tego sektora. Targi w Kielcach stały się już obowiązkowym punktem w kalendarzu polskich producentów, dystrybutorów i sklepów. Przedstawiciele branży wiedzą, że muszą tu być, i to przez wszystkie, trzy dni targowe. Co ważne, KIDS’ TIME rozwija się w bardzo dobrym kierunku, o czym świadczy coraz większe zainteresowanie ze strony zagranicznych klientów. Podczas tegorocznych targów mieliśmy okazję rozmawiać ze zwiedzającymi z całej Europy, ale też krajów takich jak Stany Zjednoczone, a nawet Dubaj. Myślę, że branża nie wyobraża już sobie początku roku bez targów w Kielcach – mówił w czasie ostatniego dnia targów, Piotr Kijas z firmy EURO-CART. Sekrety zabawkowych trendów Gościem tegorocznej wystawy była między innymi Reyne Rice – znana amerykańska trendsetterka i ekspert branży zabawkarskiej. W czasie specjalnie zorganizowanego spotkania, specjalistka doradzała polskiej branży jak skutecznie sprzedawać, jakiego rodzaju produkty mają szansę odnieść sukces sprzedażowy. Reyne Rice przedstawiła również cztery najnowsze i dominujące trendy w świecie zabawek – ćwicz umysł, bohater w każdej sytuacji, zabawa poprzez sztukę i rozbudowana rzeczywistość. CZYTAJ TAKŻE: Rekordowy Kids’ Time 2018 dobiegł końca - podsumowanie targówW programie targów znalazło się także spotkanie z Pawłem Schmidtem, który przedstawił badania dotyczące rynku zabawek, ale też przegląd rosyjskiego rynku artykułów dziecięcych. Po raz pierwszy zorganizowany został polsko – rosyjski „okrągły stół”, w którym udział wzięły firmy i przedstawiciele ambasad z obu krajów. Program merytoryczny uzupełniały warsztaty dotyczące skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Statuetki KIDS’ TIME STAR wręczone Po raz pierwszy w historii Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka wręczono statuetki KIDS’ TIME STAR dla najlepszych produktów prezentowanych w czasie targów. Jury pod przewodnictwem Marka Jankowskiego, redaktora naczelnego „Branży Dziecięcej”, wybrało najciekawsze spośród ponad 240 propozycji. Laureatami debiutujących statuetek zostały firmy: MARKO, MINI-MAXI, TEXPOL, IDEO GROUP, WHISBEAR i DANTE. Tradycyjnie podczas uroczystej gali wręczono też Medale Targów Kielce za nowoczesność prezentacji i styl wystąpienia targowego. Marek Jankowski, redaktor naczelny „Branży dziecięcej” wręczył również nagrody dla najlepszej firmy i handlowca w dwóch kategoriach – zabawka i artykuły dziecięce. Poznaliśmy również tych, którzy otrzymali Nagrodę Rodziców, Nagrodę Dzieci i tytuły „Zabawki Roku”, które wręczyła Magdalena Kordaszewska, redaktor naczelna portalu zabawkowicz.pl. Były foteliki i… czołg Po raz czwarty w czasie targów KIDS’ TIME odbyły się Mistrzostwa Polski w Montowaniu Fotelików Samochodowych „Fotelikiada”. W rywalizacji zmierzyli się sprzedawcy, kierownicy sklepów i przedstawiciele handlowi, którzy na co dzień zajmują się fotelikami samochodowymi dla dzieci. Ponadto na stoisku serwisu Fotelik.info można było zobaczyć show „Pancerny fotelik”, którego scenografia – czołg T-55 robiła wielkie wrażenie na zwiedzających. Na stoisku zaaranżowana została także „Aleja Gwiazd” – ekspozycja najlepszych i najciekawszych modeli fotelików samochodowych obecnych na polskim rynku.